8.6.11

Summer Pullover

(English below) / (En Français ci-dessous)

Mezun oldum! 1-2 ayı projeler ve finallerle geçirdim resmen. Oldukça yorucu geçen bu dönemde post yazmaya vakit bulamadım. Bu hafta da kendi tasarımım olan mezuniyet kıyafetim ve el boyaması ayakkabılarım ile uğraştım. Ayrıca çantamı da kendim yaptım. İlerleyen zamanlarda bununla ilgili detaylı bir yazı hazırlayacağım. Şimdi sizleri son zamanlardaki favori yazlık kazağımla başbaşa bırakıyorum :)

Kazak: Topshop / Kemer: Vintage / Etek: Koton / Çorap: H&M (Londra) / Ayakkabı: Hotiç
----------------------------------------------------------------------------------
I've graduated! I was busy with all the projects and final exams for couple of months. I couldn't find any time to prepare a blog post in these busy moments. This week I was busy with my prom dress (my design) and hand-painted shoes (I made them). Also I made my prom bag. I'll write a detailed post about my prom night. Now, here is my favorite summer sweater, below. :)

Sweater: Topshop / Belt: Vintage / Skirt: Koton / Tights: H&M (Londra) / Shoes: Hotic
----------------------------------------------------------------------------------
Je suis diplômé! J'étais occupé avec tous les projets et les examens finaux pour les deux mois. Je ne pouvais pas trouver le temps d'écrire dans ces moments occupés. Cette semaine, j'ai été occupé avec ma robe de bal (mon modèle) et des chaussures peintes à la main (je les ai faites). Aussi j'ai fait mon sac de bal. Je vais écrire un post détaillé sur mon bal des finissants. Maintenant, voici mon pull d'été préféré, ci-dessous. :)

Pull: Topshop / Ceinture: Vintage / Jupe: Koton / Collants: H&M (Londra) / Chaussures: Hotic

Summer Pullover 3

Summer Pullover 1

Summer Pullover 2

8 comments:

zep_bilgen said...

ayyy çok merak ettim senin yaptıklarını ;) benim de mezuniyet elbisemde az da olsa emeğim geçti ;) bakmak istersen;

www.utopikprenses.blogspot.com

Un peu de tenue ! said...

Kazagini çok begendim, çoraplarinida ^^

Gök said...

mezuniyetin için tebrikler :)
kendi yaptıgın elbisenin ve ayakkabılarının da fotoğraflarını paylaşırsın inşallah :) çorapların çok cici :)

ASLI - BB said...

çok teşekkür ederim :)

habinos said...

kolay gelsin sana tatlım ve başarılar...
kazağın çok güzel merserize olmalı =)
yoksa diğer yün kazaklarla pişersin =)

çok güzelsin tatlım =)

deniz saatçioğlu said...

Tebrik ederim, ne güzel rahatlamışsındır şimdi. Arık bol bol post bekliyoruz senden o zaman :)

PD said...

çok tatlı olmuşsunn!
tebrikler bu arada ;)

http://iconicmouse.blogspot.com/

THE DESERT FOX said...

congrats! i love the the pullover

x