30.6.11

Prom Designs

Sonunda mezuniyet balosu postu yazacak kadar vakit bulabildim. Geçen haftalarda mezuniyet töreni, Ankara'yı terkediş ve İstanbul'da eve geri yerleşmekle meşguldüm. O kadar çok eşyam varmış ki geri taşıyacak, çok fazla vakit aldı. Nihayet hepsi bitti ve ben fotoğrafa ve DIY işlere daha çok vakit ayırabileceğim.
Kıyafetimin düzgün bir resmini bulamadım. Ama biraz böyle bir şey işte. Tasarım tamamen bana ait, uygulama ise terziye. Ön detayı ise annemle ben nöbetleşe yaptık sonradan :) Ayakkabı normal boş bir beyaz ayakkabı iken tarafımdan renklendirildi. Çanta da aynı şekilde tamamen el emeği göz nuru.
----------------------------------------------------------------------------------
Finally, I could find a time to write about my prom dress & shoes & clutch. I was so busy with moving back from Ankara to Istanbul last week. It took so much time, I didn't know I have so many stuff. Finally it's all done and I will have more time for photo-shooting and DIY projects.
I couldn't find a perfect photo of my prom dress. But I think photos below are fine. The design belongs to me, laborwork belongs to a tailor. The front detail is done by me & my mom. Shoes were just plain white shoes, I painted them. Clutch is also made by me totally (design + work)
----------------------------------------------------------------------------------
Enfin, j'ai pu trouver un moment pour écrire sur ma robe de bal et les chaussures & le sac. J'étais tellement occupé avec le déplacement de retour d'Ankara à Istanbul la semaine dernière. Il a fallu tellement de temps, je ne savais pas que j'ai des choses tellement. Enfin, tout se fait et je vais avoir plus de temps pour mon blog et les projets DIY.
Je ne pouvais pas trouver une belle photo de ma robe de bal. Mais je pense que les photos ci-dessous sont OK. La design est à moi. Le détail avant est fait par moi et ma mère. Chaussures étaient tout simplement des chaussures blanches, je les ai peints. Le sac est également faite par moi totalement.


IMG_5556 copy

IMG_5564 copy

IMG_5563 copy

IMG_5522 copy

IMG_5565 copy

IMG_5524 copy

5 comments:

vintage peony said...

Ayakkabılar çok tatlı olmuş, elbiseyi de beğendim çok zarif ve elegan görünüyor.

ASLI - BB said...

çok teşekkür ederim :)

minnja said...

I love your outfit :))

LOVE minnja

http://minnja.blogspot.com/

Gök said...

ayakkabıları çok beğendim :)) çanta da öyle çok güzel olmuş, elbisenin önündeki dantel açılıyor ya kapalı olsaymış sanki daha iyi olurdu gibi geldi, ellerine sağlık, bence de dıy projelerine ağırlık ver çok yeteneklisin :)

habinos said...

çok zarif ve aynı zamanda da çılgın. çok çok beğendim tatlım =)

http://habinos.blogspot.com/