3.3.11

Style Spot - Chuck Bass

Biraz da erkek stillerine yer verelim; Chuck Bass'in Gossip Girl'de en orijinal stile sahip karakter olduğunu düşünüyorum, resmiyetin yanında vintage dokunuşlar taşıyan tarzı oldukça ilgi çekici bence :) / Let's have a room for men style; I think Chuck Bass has the most original style in Gossip Girl, his formal style with vintage touches is quite attractive and inspiring :) / Parlons un peu de style des hommes, je pense que Chuck Bass a le style plus original de Gossip Girl, son style formel avec une touche vintage est tout à fait attrayant et inspirant :)




8 comments:

minnja said...

wow, love it :))

LOVE minnja

http://minnja.blogspot.com/

deniz saatçioğlu said...

ben de cok begeniyorum,Chuck ın tarzını da, tipini de, hatta karakterini de :))

denizsaatcioglu.blogspot.com

wardrobeexperience said...

just the other day i talked with a friend about chuck bass and his amazing style. even he's too young for me..... he's so hot.
; )))))

http://wardrobexperience.blogspot.com

crystal glamour said...

love his role and style in GG

i'm your new follower
will you follow me back please? :)
http://pinklemonincrystal.blogspot.com

Junkhead said...

Hakkaten dizide en hoş giyinen erkek Chuck ama :) Yakışıyor da kerataya :D

ASLI - BB said...

evet, nate'e veya dan'e giydirsen bu kadar hoş durmaz :)

goncaninsepeti said...

ben tipini pek değil ama tarzını ve rolünü çok beğeniyorum hattta en sevdiğim karakter blairden sonra:) BLogunu izlemedeyim, benimkine beklerim:)

Aysun Karaalioğlu said...

ne giyse güzel tasıyor,..