1.3.11

Bloguma Dokuma!!

(Sorry It's only in Turkish - here some info about latest happenings / Désolée c'est seulement en Turc - voici quelques infos sur les derniers événements)

Böyle bir şeyin olduğuna inanamıyorum. Hem de Digiturk gibi bir "FİRMA" tarafından yapıldığına inanamıyorum. Bazı kendini bilmez şahıslar başvurup Youtube, Wordpress gibi websiteleri kapattırmıştı ama bir firmadan hele hele ki "nihai tüketici"ye ürün satan bir firmadan bunu beklemezdim. Bir bloggerdan önce bir işletme öğrencisi/pazarlamacı adayı olarak Digiturk'ün böyle bir hatayı nasıl yapabildiğinı aklım almıyor. Digiturk üyeliklerini iptal eden bir sürü tanıdığım oldu çevremde (bizim Digiturk'le alakamız yoktu ama olsaydı ben de üyeliğimi sonlandırırdım). Bundan sonra da, Digiturk'ün marka imajı gözümde çok düştüğü için herhangi bir hizmetlerini kullanmayı düşünmem açıkçası.

Digiturk'ün açıklamaları vs'den sonra eklemek istediklerim:
Bu olayda en çok Digiturk'ün yaptıklarına bozuldum. Çünkü; tamam haklarını savunmayı istemişler, belki toptan Blogspot'un gideceğini de bilememiş olabilirler. Ama durumu düzeltmek için yapıcı hiçbir şey yaptıkları da yok. Üstüne üstlük yeni reklam kampanyaları var şu sıra, her reklam kuşağında görünce insan biraz daha sinirleniyor. Umarım bu onlara bir ders olur. Çünkü blog yazan, internette aktif olan insanlar onların hedef kitlesi. Bilgisayara elini sürmemiş Mehmet amca Ahmet amca zaten uydusunu takmış oturuyor evinde.
Türkiye'deki her şirket yapacaklarının sonrasında neler kazanıp neler kaybedeceğini bir düşünsün artık, sosyal medyanın gücünü öğrensin; eski kafalı "biznıs" bitsin.

Türkiye'de sansür mevzusu kabak tadı vermeye başladı. Lütfen destek verelim.
"BLOGUMA DOKUNMA" DESTEK HAREKETİ:
Facebook: http://www.facebook.com/blogumadokunma
Twitter: http://twitter.com/BlogumaDokunma