5.1.11

Where's the Winter?

(English below) / (En Français ci-dessous)

Geçen hafta projelerdi, sınavlardı, yılbaşıydı derken fotoğraf çekmeye zaman bulamadım. Günışığından yararlanılacak saatlerde hep meşguldüm. Bu fotoğraf da çok önceden çekildi, ancak elime yeni ulaştı :) Umarım bu haftasonuna doğru yeni yapmış olduğum DIY projelerini anlatacak güzel postlar yayınlayabilirim.


Uzun hırka: Levi's / Etek: Koton / Kemer: Gusto / Bluz: H&M / Çorap: Penti / Botlar: Doc Martens / Kolye: Ben yaptım

----------------------------------------------------------------------------------
I was busy the whole last week with projects, exams and new year's eve etc. I couldn't find a spare time for photos. I was busy during all sun-lighted times. This photo was taken very long ago, but I got it new :) I hope I will be able to post about my new DIY projects this weekend.

Long Cardigan: Levi's / Skirt: Koton / Belt: Gusto / Blouse: H&M / Tights: Penti / Boots: Doc Martens / Necklace: I made it
----------------------------------------------------------------------------------
J'étais occupé toute la semaine dernière avec des projets, les examens et la fête de la nouvelle année. Je ne pouvais pas trouver un temps libre pour les photos. J'étais occupé à la fois ensoleillée. Cette photo a été prise il ya très longtemps, mais je l'ai eu neuf :) J'espère que je serai capable d'écrire ce week-end sur mes projets DIY de nouveaux.

Cardigan: Levi's / Jupe: Koton / Ceinture: Gusto / Blouse: H & M / Collants: Penti / Boots: Doc Martens / Collier: Je l'ai fait

Winter 2

Winter 1

Winter 3

5 comments:

Modafobik said...

Karda gözlük takan bir ben vardım sanıyordum iççimi rahatlattın valla! (:

ASLI - BB said...

evet bazen lazım oluyor :)

- said...

bu pentinin hangi çorabı acaba hatırlıyor musun ? çok beğendim de :)

ASLI - BB said...

yardımcı olabilmek için pentinin bütün sitesini gezdim ama sanırım geçen sezondan bir çorap ve şimdi üretilmiyor. bulamadım ve bayadır penti mağazalarında gözüme de çarpmayan bir çorap kendisi :(

- said...

teşekkür ederim yine de (: