18.12.10

Annie Monroe by James D. Kelly















(English below) / (En Français ci-dessous)

Yukarıda gördüğünüz fotoğrafları gördüğüm ilk an büyülendim. Fotoğraflar James D. Kelly imzasını taşıyor. Fotoğraftaki zat ise The Like grubundan Annie Monroe. Bütün fotoğrafları bu posta sığdıramadığım için birkaç tanesini ancak koyabildim. Bütün fotoğraflara buradan ulaşabilirsiniz.

----------------------------------------------------------------------------------
I fascinated when I saw these great photos taken by James D. Kelly. Annie Monroe is a member of the band "The Like". Although there are many, I could put some of them above. Here you can see all of them.

----------------------------------
------------------------------------------------
J'ai été fasciné quand j'ai vu ces photos magnifiques prises par James D. Kelly. Annie Monroe est membre du groupe "The Like". Bien qu'il existe de nombreux, je pourrais mettre certains d'entre eux ci-dessus. Ici vous pouvez voir tous.

4 comments:

vintage peony said...

Fotoğraflar çok güzelmiş gerçekten.

ASLI - BB said...

:)

Junkhead said...

Ben de bayıldım baktım da tüm fotoğraflara,harikalar . Kıyafetler de harika,özellikle siyah kadife ve dantelli olan elbiseleri çok sevdim :) Kızı da tanımıyorum ama hoşmuş .

ASLI - BB said...

The Like grubunun üyelerinden. Grubu hiç dinlemedim ama kızların hepsinin tarzları çok hoş :))