19.11.10

The Very First Post

(English below)

Merhaba,
Bu benim ilk “post”um. Bu blogda moda ve stile dair düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Özellikle vintage kıyafetler ve yaratıcı, benzersiz ayrıntıları olan parçaları çok beğeniyorum. Benim için moda; o dönemde “trendy” olan şeyleri bulup almak değil; o dönem yer alan koleksiyonlardan kendi stilime uygun şeyleri bulup seçmekten ibaret (mesela eskiden bu kadar vintage tarzı kıyafetler bulmak zordu o yüzden bu aralar bolca yüksek belli giysiler edinmeye çalışıyorum :)). Bu yüzden zaman zaman kendi kıyafetlerimde de küçük değişiklikler yapmayı ve kendi aksesuarlarımı tasarlamayı çok seviyorum. İnternette “Kendin Yap (Do It Yourself – DIY)” anlamında iyi içerikler bulmak biraz zor (eski çamaşır suyu lekeli tişörtünüzden etek yapın tarzı giyilme ihtimali az olan şeyleri kastediyorum :)), o yüzden kendi yaptıklarımı (ve ardından giydiklerimi :)) de burada detaylı bir şekilde anlatmaya çalışacağım.

Her türlü yorumlarınız ve önerileriniz benim için değerli, bunu da söylemeliyim.

----------------------------------------------------------------------------------

Hello,
This is my very first post. In this blog, I want to share my thoughts about fashion and style. Especially I like vintage clothing and items with creative, unique details the most.
For me, fashion is not buying the trendy things; it is getting the items from the up-to-date collections which are suitable for my style (e.g. it was hard to find that much vintage style clothes in the past, so nowadays I am trying to get a lot of high-waisted stuff :)). And so, I like making little changes in my wardrobe and I like designing my own accessories. On the internet, it’s a bit hard to find good contents about “Do It Yourself – DIY” (I mean I could find “make a skirt from the old bleached t-shirt” kind of stuff most of the time, please be honest you don’t want to wear them :)), so here, I’ll try to explain my DIY works (that I wear afterwards :)) in detail.

All the comments and suggestions are appreciated, I must have to say.

No comments: