28.11.10

Autumn Inspires All The Time

(English below) / (En Français ci-dessous)

Sonbaharı gerçekten çok seviyorum. Ama yağmurlu havalarda giymek için bir çift yağmur çizmesine ihtiyacım var. Her gittiğim yerde bakınmama rağmen; içime sinen, sevimli bir model bulamadım. Önerilerinize açığım :) Bu hafta yağmursuz geçecek diyorlar, deri ayakkabıları giymenin tam zamanıdır demek ki.

Etek: Vintage - annemin / Üst: Park Bravo / Kemer: Topshop / Hırka: H&M / Çorap: H&M / Ayakkabı: Derimod / Çanta: Vintage
----------------------------------------------------------------------------------
I love autumn. But I need a pair of rain boots to wear in rainy weather. I am looking for it all the time; but I couldn't find something with really unique design . If you know any, please tell me :) It may be sunny this week, it's time to wear the leather shoes.

Skirt: Vintage - my mom's / Top: Park Bravo / Belt: Topshop / Cardigan: H&M / Tights: H&M / Shoes: Derimod / Bag: Vintage

----------------------------------------------------------------------------------
J'aime l'automne. Mais j'ai besoin d'une paire de bottes de pluie à porter par temps de pluie. Je cherche tout le temps, mais je ne pouvais pas trouver quelque chose avec un design vraiment unique. Si vous connaissez un, s'il vous plaît dites-moi:) Il peut être ensoleillé cette semaine, il est temps de porter des chaussures en cuir.

Jupe: Vintage-de ma mère / Chemise: Park Bravo / Ceinture: Topshop / Douilette: H&M / Collant: H&M /
Chaussures: Derimod / Sac: Vintage

IMG_4458 copy

IMG_4459 copy

4 comments:

deniz saatçioğlu said...

Blogunu bunumugiysem de görüp keşfettim. Hayırlı olsun. Vintage parçaları tek tek giyiyorum ama genel olarak bu tarzı pek kendime yakıştıramıyorum. Oysa sana çok yakışmış. Fotograflar da çok güzel.

http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

ASLI - BB said...

Çok teşekkür ederim :) Vintage'ın resmi duruşu çok hoşuma gidiyor, o yüzden bazen bulunduğum mekanlara aşırı kaçsa bile giymeyi seviyorum :))

miss orange said...

çok hoş olmuş çanta ve eteğe bayıldım=) bende vintage seviyorum=)

ASLI - BB said...

teşekkür ederim :) bu sene vintage benzeri giysileri sezonda da bulabildik, çok sevinçliyim :)